کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد از اینترنت در ایران

کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد از اینترنت در ایران

معرفی کامل سایت شبکه بادران

با سلام خدمت شما

در این مطلب به معرفی یکی از بهترین شبکه های بازاریابی فروش یعنی شبکه بادران می پردازم.


درباره بادران :

شرکت شبکه بادران گستران به شماره ثبت 408926 با نام تجاری شبکه بادران مقدمات کسب مجوزخود از کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای را از سال 1388 آغاز و بعد از طی مراحل قانونی و انجام بررسی های دقیق و اخذ تأییدیه های لازم ، در تاریخ ششم شهریور سال 1390 موفق به دریافتاولین مجوز بازاریابی شبکه ای ایران به شماره 568308-42 از وزارت صنعت ، معدن و تجارت (مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران) گردید .


موضوع فعالیت شرکت با توجه به اهمیت انرژیهای پاک (باد و خورشید) در زندگی روزمره و افزایش روز افزون استفاده از این انرژیها در کل دنیا و گسترش آن در داخل کشور ، فروش شبکه ای کالاهای مرتبط با انرژیهای نو می باشد . بی شک استفاده بی رویه از منابع فسیلی نه تنها باعث از بین رفتن این منابع می شوند بلکه موجب افزایش هزینه های روزمره زندگی ، ایجاد آلودگی های زیست محیطی و بیماریهای صعب العلاج می گردند . حفظ محیط زیست از وظایف همه ما است و همگی موظف هستیم کره زمین را عاری از آلودگی و پاک به نسل های بعدی بسپاریم ، این یک رسالت بزرگ و جهانی است.

قوانین و مقررات :

جهت دریافت قوانین و مقررات بازاریابی شبکه ای و شرکت بادران بروی لوگوی شرکت کلیک کنید :


BUT

شکل گیری برند :

پس از تاسیس و آغاز به فعالیت شرکت در سال 1388 و اخذ مجوز فعالیت به عنوان اولین شرکت بازاریابی شبکه ای قانونی کشور در شهریور ماه سال 1390 ، موسسین و شورای راهبردی شرکت با نگاهی پیشرو در سال 1391 اقدام به گسترش دامنه فعالیت خود در زمینه مشاوره سلامت ، بهداشت و زیبایی نمودند و با الهام از فلسفه وجودی بادران مبنی بر احترام به پاکی طبیعت ، تعاملی دو جانبه بین انسان و طبیعت را سرلوحه فعالیت و سیاست گذاری های خود قرار دادند .

بر اساس اصول پایه ای حاکم بر « شبکه بادران » ما در تلاشی دو سویه با بهره گیری از انرژی های پاک و ارائه محصولات مرتبط ، به تعهد جهانی خود مبنی بر حفظ و نگهداری طبیعت پاک و سالم پایبند بوده و از سوی دیگر با بهره گیری مسئولانه از طبیعت ، محصولاتی سالم و طبیعی را برای تضمین سلامت جامعه فراهم کرده ایم . رابطه دو جانبه انسان و طبیعت این فرصت را برای همه ما فراهم می کند تا با حفظ و نگهداری از محیط زیست ، امکان برخورداری از نعمتها و منافع موجود در طبیعت را برای روح و جسم خود فراهم نمائیم .

با این دیدگاه در سال 1391 برند BUT پا به عرصه وجود نهاد تا با تحت پوشش قرار دادن برنامه ها و محصولات پیشنهادی « شبکه بادران » در زمینه های بهداشت ، سلامت ، مراقبتهای تخصصی و عمومی برای کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان و همچنین خدمات مُد و زیبایی ، طبیعت را با زندگی روزمره مشتریان خود پیوند دهد .

امروز برند BUT نمادیست برای تجارت جهانی بادران Baadraan Universal Trading ) که بر اساس احترام انسان به طبیعت بکر و زیبا شکل گرفته تا به انتظار شما برای دریافت بهترین پیشنهادات طبیعی و تضمین کننده سلامتی ، پاسخ دهد . BUT مجموعه ای کامل از محصولات طبیعی مورد نیاز خانواده را با بهترین کیفیت و موثرترین نتیجه برای پوست ، مو و سلامت شما فراهم نموده و با ارائه مشاوره تخصصی ، بهترین و موثرترین پیشنهاد را به شما ارائه خواهد کرد تا شما از هرگونه سردرگمی و نگرانی در انتخاب آسوده باشید.

طرح درآمدی شبکه بادران :


تعاریف


1-قیمت مصرف کننده: قیمت مندرج در فروشگاه بادران (بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده) میباشد . قیمت دریافتی از خریدار نهایی باید قیمت مصرف کننده + مالیات بر ارزش افزوده باشد.

2-سود خرده فروشی: سود حاصل از فروش کالا که هر مشاور بابت خرید کالا از شرکت و فروش آن به مصرف کننده نهایی کسب می کند.

3-گروه زیر مجموعه: مشاوران دیگری که یک مشاور معرفی می کند و تحت حمایت و سرپرستی وی قرارمی گیرند و اقدام به فروش محصولات شرکت می نماید.

4-مشاور حامی: هر مشاور که مشاور جدیدی را به همکاری دعوت میکند و او را در زیر مجموعه خود قرار میدهد نقش مشاور حامی یا اسپانسر مشاور جدید را خواهد داشت ومسئولیت حمایت و آموزش مشاور جدید به عهده وی می باشد.

5-گروه فروش مستقل : هرگاه یک مشاور و زیر مجموعه هایش به مجموع فروش ماهانه 10,000,000 تومان برسند (با احتساب امتیاز کالا) گروه فروش مستقل تشکیل می دهند.

6-گروه فروش شخصی: به تمام فروش گروه زیر مجموعه یک مشاور بعلاوه فروش خود مشاور به غیر از فروش گروه های مستقل مشاور،گفته می شود.

7-مشاور واجد صلاحیت : هر مشاور برای اینکه بتواند از فروش زیر مجموعه خود در آمد کسب کند می بایست حداقل 100000 تومان خرید و یا فروش شخصی در هر ماه شمسی (با احتساب امتیاز کالا)داشته باشد.

نکته: این مورد به منظور رعایت موازین قانونی و شرعی و اطمینان از فعال بودن یک مشاور و گسترش خرده فروشی کالا و تلاش مشاور برای کسب درآمد می باشد .

8-پورسانت: به کارمزد پرداختی به هر مشاور بابت تلاش وی در جهت فروش محصولات شرکت گفته می شود.

9- پاداش: به جوایز و مشوق هایی که شرکت برای افزایش حجم فروش طبق طرح تجاری خود به مشاوران پرداخت می کند گفته می شود.

نکته مهم اول : مشاور کالا را از شرکت بصورت عمده خریداری میکند و به صورت خرده فروشی می فروشد و یا شخصا مصرف می نماید.

نکته مهم دوم : مدت زمان قرارداد با یک بازاریاب مطابق با دستورالعمل کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای یکسال می باشد که در صورت رعایت مفاد قرارداد و عدم وجود منع قانونی توسط مراجع ذیصلاح قابل تمدید می باشد.

نکته مهم سوم : در صورتیکه بازاریابی سه ماه متوالی واجد صلاحیت پرداخت پورسانت نگردد. میز کارش کلاً حذف و از لیست بازاریابان شرکت حذف می شود .

  • جهت آشنایی با طرح درآمدی شبکه بادران بروی تصویر زیر کلیک کنید :

شرکت بازاریابی شبکه ای

یک شرکت MLM ابتدا با ثبت نام فردی که قادر به جذب مشتریان و نمایندگان فروش باشد کار را آغاز می کند. اما هر یک از نمایندگان حق این انتخاب را دارند تا خود را به یک مدیر تبدیل کنند، شخصی که خود توانایی جذب نماینده فروش را دارا باشد.

یک شرکت MLM کمیسیون پرداخت می نماید و نه حقوق ثابت، بنابراین در این روش شرکت محدودیتی برای جذب مدیر و نماینده فروش ندارد. این حالت بدلیل گسترش سریع شمار نمایندگان فروش آموزش دیده برای شرکت بسیار سودمند است . این مورد همچنین برای نمایندگان فروش سودمند است به این دلیل که درآمدشان محدود به میزان فروش خودشان نیست بلکه آنها همچنین از حجم فروش سایر نمایندگان درصد فروش دریافت می کنند.

در واقع MLM یکی از پنج روشی است که شرکتها برای فروش و توزیع محصول یا خدماتشان به مشتریان استفاده می کنند . تمامی شرکتها ( چه شرکت های MLM و چه شرکت های سنتی ) در یک خصوصیت با یکدیگر مشترک هستند؛ آنها محصول یا خدماتی را ارائه می دهند که باعث بهبود زندگی مصرف کننده می شود. مادامی که یک شرکت دارای یک چنین محصول یا خدمتی باشد نیازمند این هستند که آنرا بطور گسترده معرفی کنند. آنها این عمل را بوسیله توزیع آن انجام می دهند. توزیع یک محصول عبارت است از یافتن و رساندن محصول بدست مشتریان. بطور کلی پنج روش عمده برای توزیع یک محصول یا خدمات وجود دارد:

1- فروشگاه در معرض دید 2- پست مستقیم 3- بازاریابی تلفنی 4- اینترنت 5- بازاریابی شبکه ای

هر یک از پنج روش فوق می تواند از تکنیکهای روش دیگر برای یافتن مشتریان استفاده کند. بدین معنی که روش خرده فروشی فقط محدود به مراجعان حضوری نیست.خرده فروشی همچنین می تواند در رادیو ،‌تلویزیون ،‌ روزنامه ها ،‌مجلات و نامه رسانان ( کارت پستال ،‌ تراکت و غیره) نگاه ها را به سوی مغازه جلب نماید.این می تواند منجربه افزایش مراجعه حضوری افراد به مغازه شما بشود.

بطور مشابه یک توزیع کننده در یک شرکت بازاریابی شبکه ای می تواند از چند یا همه چهار روش ذکر شده در بالا مشتری پیدا کند ، درست به همان اندازه که از طریق دوستان و آشنایان مشتری جذب مینماید. البته مالک یک خرده فروشی می تواند به دوستان و آشنایانش در مورد مغازه اش توضیح دهد.

پس بازاریابی شبکه ای چیست؟مهمترین موضوع برای درک این است که توزیع هر محصولی به معنی شناساندن محصول است. بازاریابی شبکه ای و سایر روشهای عمده توزیع یک محصول حقیقتاً روشهایی هستند که برای شناساندن محصول بکار می روند.

MLMیک روش اساسی و بنیادی است

اساساً روش بازاریابی شبکه ای یک روش خارق العاده است. منظور از واژه اساسی و بنیادی این است که اگر شما همه این توضیح و تفسیرها را کنار بزنید و تنها به آن از جنبه مفهومی نگاه کنید، خواهید دید که این ناب ترین شیوه برای معرفی محصول به مصرف کننده است و همچنین ناب ترین شیوه برای پرداخت پاداش . اینجا به دلایل آن اشاره می کنیم:

1- در مفهوم اساسی آن یک شخص تجربه یک محصول یا خدمت ارزشمند را با دیگری به اشتراک می گذارد( نه به این دلیل که آنها سود می برند، بلکه به این دلیل که محصول ارزشش را دارد) . " من ازش خوشم اومده ،‌ممکنه تو هم دوستش داشته باشی".و این درست و خالصانه است.

2- شخص ایده یک خرید را با دیگری به اشتراک می گذارد. تاریخچه کسب و کار از همین جا آغاز شده است : من کسب و کار مورد علاقه ام را پیدا کرده ام ، شاید تو هم دوست داشته باشی با من در آن شریک باشی." این هم درست و خالصانه است.

3- شخصی که تجارتی را با دیگری به اشتراک می گذارد تنها هنگامی سود خواهد برد که افرادی که با او تجارت را شریک می شوند نیز سود ببرند و این فراتر از وظیفه است،‌که هم درست و هم خالصانه است.

این سه دلیل مفاهیم اساسی و بنیادی بازاریابی چند سطحی هستند و کاملاً روشن و واضح می باشند.

چنانچه شما به هسته اصلی بازاریابی سنتی برسید خواهید دید که یک شخص آگهی را می نویسد و 98 درصد افرادی که آن را می بینند به آن توجهی نمی کنند. ( یک بازاریاب عالی تنها 10 درصد پاسخ دریافت می کند ، که متوسط آن 2 درصد است.)

اگر نگاهی به اطراف بیاندازیید خواهید دید که در روش بازاریابی سنتی چه تلاشهایی برای معرفی محصول به مشتری انجام می شود و خواهید دید که چه منابع و فعالیتهایی که تلف می شوند. حال آیا می توانید تصور کنید شهری را که در آن اثری از تبلیغات نیست چقدر تمیز خواهد بود؟ تصور کنید تعداد درختانی که به نام تبلیغات مصرف می شوند و موادی که بعنوان زباله در زمین رها می شوند.

این روشی است که ما در بادران برگزیده ایم و امیدواریم با همراهی شما ضمن برقراری شراکتی پرسود و دو جانبه ، دست در دست هم فرصت خدمت به جامعه در زمینه های اشتغال ، کارآفرینی ، سلامت و حفظ محیط زیست را نیز فراهم نمائیم .


Change Your Act

Change Your Life

امروز کار متفاوتی انجام دهید تا فردا زندگی متفاوتی داشته باشید


پایگاننکته مهم در عضویت :

عضویت در این سایت در 4مرحله صورت می گیرد که در مرحله دوم بعد از تکمیل اطلاعات در قسمت مشخصات کاربری از شما بازاریاب سرگروه می خواهد.شما در قسمت بازاریاب سرگروه عدد21710203779 را وارد کنید و مراحل عضویت را با مطالعه کامل ادامه دهید. در پایان و تکمیل عضویت همانند تصویر زیر از قسمت میز کار مشاوران وارد شده و فعالیت خودتان را آغاز نمایید.


جهت عضویت و آغاز فعالیت بروی بنر زیر کلیک کنید!




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.